Executive MBA - studia kwalifikacyjne

Dowiedz sie więcej

Sprawdź nową ofertę studiów podyplomowych

w Społecznej Akademii Nauk !!!

Dowiedz sie więcej

O studiach

Studia podyplomowe z możliwością dofinansowania nawet do 80% !!!

Sprawdź szczegóły na:

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=192078

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy: wspolpraca@san.edu.pl

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Dr Anna Jadachowska - Dziębor 

Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; absolwentka: Studium Public Relations realizowanego wspólnie przez Uniwersytet Warszawski i Polską Akademię Nauk oraz Studium Przywództwa i Trenera, w tym trenera NLP (Via Agendi w Warszawie). Specjalista ds. PR. Autor i współautor publikacji na temat komunikacji dwustronnej prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego i osoby publiczne w internecie. Przez kilka lat związana z samorządem, rzecznik ds. marki, content designer w biurze prasowym.

Wykładowcy:

- Dr Anna Jadachowska – Dziębor – Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; Specjalista ds. PR

- Małgorzata Kosiarz - akredytowany coach ACC ICF, wykładowca akademicki (UMCS, Clark University, WSSM)), medioznawca, dziennikarz.

- Dorota Szczepaniak – Kwietniewska – praktyk PR, dziennikarz, od kilku lat związana z firmą zajmującą się monitoringiem mediów PRESS SERVICE Monitoring Mediów; doktorantka na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

- Monika Czaplicka – polska blogerka zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książki Zarządzanie kryzysem w social media, Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuz

- Damian Noremberg – dziennikarz, praktyk PR, przez kilka lat związany z samorządem, doradzał w działaniach promocyjnych i komunikacyjnych.

OPIS KIERUNKU I CELE STUDIÓW

Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach. Studia skierowane są do osób zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca.

Celem studiów jest:

- zrozumienie istoty nowego Public Relations;

- nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi;

- zdobycie umiejętności budowy marki firmy;

-  nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji;

- opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu;

- szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.

ADRESACI STUDIÓW

Studia przeznaczone są dla:

- osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny,

- osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub  zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu;

- pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą  potrafili planować działania PR firmie  – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.